تقصیر دلم نیستـــــ

تقصیر دلم نیستـــــ

باسمه تعالی
 
تقصیر دلم نیستـــــ / خدمت بہ تو زیباستـــــ...


 
۲ ۰ ۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

یا ضامن آهو

سلام ؟
از وبتو خوشم اومده
سعی می کنم هر روز سر بزنم و مطالبت رو چک کنم
به وب من هم با عنوان دانلود مداحی سر بزن
دوست دارم اسم وبم ( ذکر حسین ) رو تو پیوندهای وبت ببینم
www.zekr-hosein.blogfa.com
یا علی برادر

پاسخ:

۱ شهریور ۹۱، ۱۴:۵۳
علیک سلام ممنون اخوی

جاده ماندست ومن و این سر باقی مانده/خیلی بده ارباب آدم بی سر باشه اونوقت نوکرش سالم بمونه ...نه؟
سلام...
سه روز جلسه19-20-21رمضان آمادست برا دانلود...
یه سری بزنید...
اگر مایل به تبادل لینک بودید اطلاع دهید....
التماس اشک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات