عکسی از 10 سالگی مقام معظم رهبری

عکسی از 10 سالگی مقام معظم رهبری

مرکز اسناد انقلاب اسلامی- خاطره مقام معظم رهبری از دوران کودکی :چیزى که حتماً مى‌دانم براى شما جالب است، این است که من همان وقت، معمّم بودم؛ یعنى در بین سنین ده و سیزده سالگى - من عمامه به سرم و قبا به تنم بود!
 
قبل از آن هم همین‌طور. از اوایلى که به مدرسه رفتم، با قبا رفتم؛ منتها تابستانها با سرِ برهنه مى‌رفتم، زمستان که مى‌شد، مادرم عمامه به سرم مى‌پیچید.
 
۱ ۰ ۸ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۸)

مدیریت نوای ذاکرین

۰۹ آبان ۹۱ ، ۲۱:۰۹
ما را به خاطر بسپارید

پاسخ:

۹ آبان ۹۱، ۲۱:۰۹
چشم

خدایا! آن‌گاه که جان ها و اندیشه ها از نسیم فرح‌بخش نام و یادت سرشار است، بگذار در برکه عرفه، خود را از زنگار غفلت و معصیت شست‌وشو دهیم.

التماس دعا

خدایا! آن‌گاه که جان ها و اندیشه ها از نسیم فرح‌بخش نام و یادت سرشار است، بگذار در برکه عرفه، خود را از زنگار غفلت و معصیت شست‌وشو دهیم.

التماس دعا

ادرس صحیح وبلاگمwww.asheghekarbalam.blogfa.com

موفق و پیروز باشید به منم سر بزنید

سایت افـــق دانلود پا به دنیای مجازی گذاشت .
افق دانلود مرکز دانلود انواع نرم افزار ، فیلم و آهنگ

خوشحال می شوم از سایتم بازدید کنید و در آن عضو شوید .
تبلیغات ارزان در افق دانلود ( بنر 60*468 با 3500 تومان در ماه )
آماده ی تبادل لینک و بنر با سایت ها و وبلاگ های پربازدید هستیم
افـــق دانلود ofoghdownload.ir

رایه العباس (ع)

۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۳:۲۲
سلــــــــــــام دوست عزیز با خاطراتـــــی از یک رزمنده(بخش اول)به روز هستیم..منتظر نظـــــــراتتون هستم...
التماس دعا یا علی
rayatal-abbas-.mihanblog.com

تبلیغات رایگان

۱۲ مهر ۹۱ ، ۲۱:۴۸
سلام دوست عزیز
امیدوارم در کارت موفق باشی
شما میتوانید با رفتن به ادرس زیر وب خودرا به صورت رایگان تبلیغ کنید
هدف از این کار،تبلیغ و ترویج وب های مذهبی و مهدوی می باشد.
یاعلی
http://tablighaterayegan.blogsky.com/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات